Ga naar inhoud

Hosting deel 2


anoniem

Aanbevolen berichten

Enigzins teleurgesteld begin ik dus maar met een tweede topic over mijn vraag. Ik ben dus op zoek naar hosting voor mijn homepage. Hierbij wil ik een .nl adres hebben, php support en een MySQL database hebben (de laatste twee krijg je zo ongeveer overal wel, dus gaat het om die .nl domeinnaam). Als er dan iemand mij probeert te helpen vind ik het toch enigzins merkwaardig als dan de topic op slot gaat, maar dat zal dan wel aan mij liggen. Ik hoor hier dat deHeeg nogal een goede hoster is, maar ik heb daar gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat ik daar geen .nl domeinnaam kan krijgen omdat ik particulier ben. Bij die andere twee hosters in het vorige topic heb ik gekeken en ben tot de conclusie gekomen dat de laatstgenoemde stukken goedkoper is. Zelf heb ik ook van het bedrijf hostdemon.com gehoord, alleen ben ik even benieuwd of daar iemand ervaring mee heeft.
Link naar reactie
/me had dat andere topic ook niet op slot willen doen. Anyhow, er zijn hosters die jou aan een NL domein-naam kunnen helpen, maar dan word je nooit eigenaar van jouw domein. ik weet wel dat http://www.ashosting.nl/ en http://www.vsmhosting.nl/ de mogelijkheid bieden om je domein-naam te leasen. Maar wat als je naar een andere host wil overstappen? succes! t.
Link naar reactie
[quote:595b63c74c] Op 04-03-2002 8:21, schreef victorhopman: Als je het mij vraagt heb je die topic enkel op slot gedaan omdat ik over een zeker hosting bedrijf sprak....[/quote:595b63c74c]Ik weet uit zeer betrouwbare bron (lees: teacher zelf :wink:) dat dat niet waar is. Dat zou namelijk nergens op slaan. Eén bepaald iemand begon telkens zijn eigen bedrijf te promoten en dat is niet de bedoeling natuurlijk...
Link naar reactie
[quote:a9285e59cd] Op 04-03-2002 9:48, schreef Bill Gates: Ik weet uit zeer betrouwbare bron (lees: teacher zelf :wink:) dat dat niet waar is. Dat zou namelijk nergens op slaan. Eén bepaald iemand begon telkens zijn eigen bedrijf te promoten en dat is niet de bedoeling natuurlijk... [/quote:a9285e59cd] Oké, ik snap het.
Link naar reactie
[quote:9c7192767b] Op 04-03-2002 9:48, schreef Bill Gates: [quote:9c7192767b] Op 04-03-2002 8:21, schreef victorhopman: Als je het mij vraagt heb je die topic enkel op slot gedaan omdat ik over een zeker hosting bedrijf sprak....[/quote:9c7192767b]Ik weet uit zeer betrouwbare bron (lees: teacher zelf :wink:) dat dat niet waar is. Dat zou namelijk nergens op slaan. Eén bepaald iemand begon telkens zijn eigen bedrijf te promoten en dat is niet de bedoeling natuurlijk... [/quote:9c7192767b] Moet een forum niet het doel nastreven iedereen zoveel mogelijk met de verschillende mogelijkheden te laten kennismaken? En als nu KNIP.com (ik heb zelf reeds geknipt! LOL) één van de mogelijkheden is, waarom mogen wij als bedrijf dan geen link aanbieden naar ons aanbod. Misschien moet je een apart forum maken waarop vragen/offertes kunnen worden uitgewisseld, als je het dan echt wil vermijden op deze fora... David Heremans. JustOneFee.com.
Link naar reactie
[quote:1976393da4] Op 04-03-2002 17:37, schreef justonefee: Moet een forum niet het doel nastreven iedereen zoveel mogelijk met de verschillende mogelijkheden te laten kennismaken? [/quote:1976393da4] off topic: Het ging mij erom, dat je in je 4 eerste posts 4 keer (alleen) je eigen bedrijf noemde. Spam dus. Daarom ging het topic op slot. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...