Ga naar inhoud

[HOMETIME] Gaat HCC nog wat tegen wanadoo doen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien je hometime niet meer flatfree kan noemen en in de reclame te zien was dat iemand thuis kwam, pc aan zette en ging interneten volgende ochtend weer van internet afging om naar werk te gaan. Je mag nu maar 80 maand internetten (2,6 uur per dag), de rest moet je bij kpn dokke. Je betaald dus: € 0.44 per uur.
Link naar reactie
Misschien dat je eerst eens wat gaat lezen voor je allerlei onzin gaat lopen roepen? Hometime heeft een limiet ingesteld van 80 uur per maand. Dat doen ze omdat ze een berekening maken van het verwachte aantal uren dat een gebruiker online is en daar worden dan de kosten op gebaseerd. Als dat vervolgens niet uitkomt, gaan ze verlies draaien. Dus dan moet of de prijs omhoog, of een limiet...
Link naar reactie
Maar van 565 (max aantal uren in 4 weken) naar 80 uur vind ik wel vreemd. Je hebt in principe maar 2 soorten interneters mensen die veel en mensen die weinig internetten. diegene die weinig internetten hebben helemaal niets aan hometime omdat het dan meer kost dan het hun op brengt (voor die paar uur per week), de mensen die veel internetten hebben er wel wat aan, ze hebben immers normaal een telefoon rekening van minimaal 100 Euro alleen voor internetten. Ik heb een globale schatting gemaakt, dat als je 200 uur zou internetten per maand (is veel, ok, maar wordt gesproken over haevy users, en dan is 200 uur niet zo veel) dat je dan bij zonnet ongeveer 115 euro kwijd bent per maand en bij wanadoo 140. tevens heeft wanadoo voor mij een slecht netwerk en slechte service (ach ja... het is van euronet) en zonnet is voor mij uitstekend. dus ik ga weer terug naar zonnet en ga ruim 5x zo veel betalen voor het internetten dan dat ik nu deed :-/ maar het is altijd nog goedkoper dan bij wanadoo te blijven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...