Ga naar inhoud

Webhosting ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Toch nog even een rectificatie Bill! Antwoord van Deheeg. Subdomeinen zijn bij ons mogelijk maar deze staan qua mogelijkheden en qua prijs gelijk aan normale pakketten. Het is mogelijk om een subdomein via een parkeerpakket aan te vragen waarbij de subdomeinnaam kan worden doorgelinkt naar een door u op te geven map binnen het hoofdaccount. De kosten hiervoor bedragen ? Euro 2,90 ex btw per maand Ze zijn erg snel. Afgelopen nacht een mailtje verstuurd, en vanmorgen al een antwoord (of ze hebben niets te doen) :grin:
Link naar reactie
niet moeilijk doen. je lost het als volgt op: neem 1 hosting account bij deheeg op domein2.nl. vervolgens neem je elders de domeinnaam (met een *.domein1.) Neem ook redirection (bijvoorbeeld 2fast doet dit gratis). Als dan iemand op blaat.domein1.nl komt redirect je hem gewoon naar domein2.nl/blaat opgelost. DeHeeg is verder in orde. Maar verwacht geen woord meer dan ze zeggen. "Het online lezen van uw email" is bijvoorbeeld aanwezig, maar het is geen webmail (reply of verwijderen is onmogelijk.). Succes
Link naar reactie
[quote:3d6896386d] Op 28-02-2002 19:57, schreef justonefee: Ik kan alleen maar zeggen: ga eens langs op http://www.KNIP.com. [/quote:3d6896386d] 404, Page not found. Typefoutje misschien? _________________ Je kunt het doen, je kunt het laten en je kunt het laten doen [ Dit Bericht is bewerkt door: teacher op 2002-02-28 20:12 ]
Link naar reactie
[quote:c945c8f602] Op 28-02-2002 19:16, schreef Darkeye: Ik kreeg snel een antwoord, maar ik ben nog niet tevreden. Er stond een bedrag voor het eerste jaar. Zijn dan de jaren daarna hetelfde, goedkoper of juist duurder? Weet iemand dat? [/quote:c945c8f602] Volgens mij was het 300 euro voor het eerste jaar (500 Mb). Daarna "slechts" 145 euro administratie kosten. Bij mijn provider betaal ik 53 euro voor 100 Mb en een .net naam. Elke 100 Mb ekstra is 17.50 euro. >>Voor 500 Mb kom ik dan op 53 + 70 = 123 euro per jaar. Nu nog de kleine lettertjes opzoeken. wimb
Link naar reactie
[quote:0351d7d26d] Op 28-02-2002 21:42, schreef Bill Gates: Hij had het over deHeeg, die zijn niet zo duur als jij hierboven noemt hoor :smile: [/quote:0351d7d26d] Gewoon gaan naar ICMC, [url=http://www.icmc.nl](www.icmc.nl)[/url] snel, voordelig, vriendelijke helpdesk, en ga zo maar door :grin:
Link naar reactie
[quote:4cf843d890] Op 01-03-2002 15:51, schreef Bill Gates: [quote:4cf843d890] Op 01-03-2002 15:31, schreef victorhopman een geweldig verhaal over een bedrijf dat 10 x beter is dan deHeeg.[/quote:4cf843d890]Ow jee, hebben we hem ook weer :wink: Long time, no see... [/quote:4cf843d890] Tja, ik ben een tijd druk geweest met webdesign enzo, en ach, ik dacht, ik bezoek het forum nog maar eens. En tja, ICMC is de beste hosting provider van allemaal. _________________ Groet Victor. [ Dit Bericht is bewerkt door: victorhopman op 2002-03-01 15:55 ]
Link naar reactie
Ik heb een bezoek afgelegd bij http://www.internetten.nl. Je kunt daar laten zoeken op hosting providers. Alleen wordt daar de vraag gesteld op wat voor platvorm en zo ik wil draaien? Wat is het verschil voor mij? Ikzelf werk met Windows XP maar dat maakt volgens mij niets uit. Er is daar een heel groot overzicht van verschillende providers.
Link naar reactie
Aan de buitenkant is er geen verschil tussen een win en een *nix platform. Het maakt ook niet uit waar je je thuiscomputer op laat draaien. Je zet de site over met FTP, en dat snappen alle besturings-systemen. Als je kijkt naar stabiliteit en veiligheid zou ik voor een apache/linux combinatie gaan. t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...