Ga naar inhoud

genoeg van al die verschillende messenger progies?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:434baa0fcd] Op 01-03-2002 10:50, schreef Zippo: Tja.. het is en blijft spam denk ik. Ik zie het probleem ook niet zo. [/quote:434baa0fcd] Spam!! nou ik snap het ook niet. ik vindt het best als een moderator ingrijpt als er iets niet klopt geen bezwaar tegen. Maar je hebt ook de functie om mensen te informeren waarom zoiets is gedaan vooral als je de nickname "teacher" gebruikt. Trillian heeft totaal niets met spam te maken ik heb er in ieder geval geen last van sinds ik het gebruik en het is een stuk veiliger in gebruik dan alles messengers bij elkaar! De enigste spam die je binnen krijgt via de messenger is bijvoorbeeld van ICQ. Maar daar treft TRILLIAN geen blaam bij. Privacy policy: This is the web site of Cerulean Studios. We can be reached via e-mail at comments@ceruleanstudios.com For each visitor to our Web page, our Web server automatically recognizes only the consumer's domain name, but not the e-mail address (where possible). We collect information volunteered by the consumer, such as survey information and/or site registrations. The information we collect is used to notify consumers about updates to our Web site, not shared with other organizations for commercial purposes. With respect to cookies: cookies are used to store information about the last known messages read within the bulletin boards. If you do not use the boards, no cookies are set. If you supply us with your postal address on-line you will only receive the information for which you provided us your address. With respect to Ad Servers: We do not partner with or have special relationships with any ad server companies. From time to time, we may use customer information for new, unanticipated uses not previously disclosed in our privacy notice. If our information practices change at some time in the future we will use for these new purposes only data collected from the time of the policy change forward. Upon request we provide site visitors with access to all information [including proprietary information] that we maintain about them. Consumers can have this information corrected by sending us e-mail at the above address. Information received from the initial install questionnaire is used for internal purposes only and will not be sold. If the 'skip' option is chosen, no information is sent to the server. If the 'send' option is chosen, no other information besides the information within that form is sent to the server. If you are under the age of 13, please do not fill out this information. If you choose to subscribe to our announcements e-mail list, your e-mail address will be used only for the purpose of sending you company-related email. Your address will not be sold or given away to any other entity. If you are under the age of 13, please do not use the discussion boards If you feel that this site is not following its stated information policy, you may contact us at the above email address. -------- Kortom dit proggie is veiliger in gebruik dan computertotaal.nl want deze verzamelen informatie over je zonder dat je op de hoogte wordt gebracht (doubleclick) [ Dit Bericht is bewerkt door: ipje op 2002-03-03 14:47 ]
Link naar reactie
Ik voel enige vijandigheid naar mij toe!! Heb je er wel eens bij stil gestaan dat producten kunnen verbeteren? Dus wat is het nut van jou antwoord? en waarom die knip? Mensen kunnen toch zelf wel beslissen of ze iets wel of niet willen gebruiken. [ Dit Bericht is bewerkt door: ipje op 2002-03-03 16:35 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: ipje op 2002-03-03 16:38 ]
Link naar reactie
[quote:421624d86a]Ik voel enige vijandschap naar mij toe!![/quote:421624d86a]Dat voel je dan toch echt verkeerd :wink: [quote:421624d86a]Heb je er wel eens bij stil gestaan dat producten kunnen verbeteren?[/quote:421624d86a]Klopt, maar zo'n programma loopt altijd achter op de afzonderlijke programma's. Dus ik zie het nut er niet van. Daarnaast is het ook nogal onzinnig om 4 verschillende messengers te gebruiken, één is toch genoeg? [quote:421624d86a]en waarom die knip?[/quote:421624d86a]Vraag ik ook af, het kwam wat spam-achtig over. Zo van "gebruik dit, want het is geweldig" (kort samengevat). Maar dat is ook niet mijn probleem, ik ben immers hier niet de moderator :wink: [quote:421624d86a]Mensen kunnen toch zelf wel beslissen of ze iets wel of niet willen gebruiken. [/quote:421624d86a]Klopt, doe ik ook. Trillian voegt niks toe (voor mij in ieder geval niet).
Link naar reactie
[quote:28c633bf66] Op 03-03-2002 16:44, schreef ipje: Oh,ja zometeen zal wel de mededeling komen dat dit off-topic is en zal er een hangslot op worden geplaatst.[/quote:28c633bf66]Off-topic? Volgens mij hebben wij gewoon een doodnormale discussie over Trillian, daar is niks off-topics aan... _________________ Wiep Corbier: Ik heb even gechecked wat je zei Bill en je hebt gelijk (en maak hier a.u.b. geen sig van!). [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-03 16:49 ]
Link naar reactie
Goed, een reactie. Al zou er nu een vraag zijn over messenger progs en je kwam met een antwoord had ik hem laten staan. Posts op deze manier heb ik liever niet. Op een gegeven moment vervaagt de grens tussen hulpvaardigheid (jouw post) en SPAM (kijk maar eens rond hier). Als jij vind dat ik vijandig overkom; mea culpa, dat is niet mijn bedoeling geweest. grtzz. teacher
Link naar reactie
Teacher: in ieder geval bedankt voor je reactie kan mijzelf voorstellen dat het moeilijk is om een juiste verdeling te maken tussen spam en gewoon informatief. Mischien was een eerdere reactie beter geweest, maar dat maakt nu verder niet uit. Billy: dat Trillian altijd achter de feiten aanloopt dat is natuurlijk een feit. Maar AV-proggies doen dat natuurlijk ook maar deze zijn ook niet (allemaal) slecht. De meeste programma's lopen achter de feiten aan. En er zijn veel mensen die meerdere messengers gebruiken, je zult ze de kost moeten geven (wat eet je trouwens)? Er zijn een groot aantal verbetering in Trillian, maar de mensen moeten zelf maar kijken. Oke, probleem uit de wereld, tot de volgende keer.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
de laatste icq 2001b is ook erg buggy. 99b was zelfs een stuk beter. 2001b is gewoon het omgekeerde van evolutie. Ik heb die nieuwe gelekte 2002a nog niet geprobeerd. Maar als icq niet rap met een neiuwe build/versie komt, dan ga ik ook maars naar trillian. Heel veel buddy's gebruiken dat naar volle tevredenheid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...