Ga naar inhoud

Mail opslaan op harde schijf


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik gebruik (nog) Microsoft Outlook en heb daarin een mapje gemaakt waarin ik alle mailtjes van een bepaald persoon in bewaar. Nu wil ik die mailtjes overzetten (via diskette) naar een andere PC. Daartoe wil ik ze eerst opslaan op mijn harde schijf, maar omdat een heel aantal van die mailtjes hetzelfde onderwerp heeft, wordt er steeds gevraagd of het bestand vervangen moet worden. Uiteraard wil ik dat niet, maar dan wordt het desbetreffende bestand overgeslagen wat ook niet de bedoeling is. Weet iemand een oplossing hiervoor? Doei van Boei
Link naar reactie
Ik gebruik nu nog Microsoft Outlook. Dus het probleem is op zich nog niet verholpen. Maar (zoals ik vermeldde in een topic) heb ik op mijn nieuwe PC Outlook express. Ik zit nog te twijfelen of ik die houd of er ook Microsoft Outlook op zet. Maar die tip aangaande Outlook Express (punt 3) kan ik zeker ook gebruiken op mijn werk. Dus zodoende bedankt! Je weet dus niet of die tip op een één of andere manier ook werkt voor Microsoft Outlook? Doei van Boei PS. Wat betreft punt 1: Ik dacht: Mijn vraag betrof het communicatieprogramma Microsoft Outlook, vandaar dat ik hem hier gepost heb. Inderdaad had die beter in de categorie "Software Anders" geplaats moeten worden. Sorry daarvoor!
Link naar reactie
[quote:0ea6d92720]Op 06-02-2002 8:45, schreef Boei: Je weet dus niet of die tip op een één of andere manier ook werkt voor Microsoft Outlook? [/quote:0ea6d92720] Bij Microsoft Outlook moet je op zoek naar het bestand Outlook.pst. Dit is een verborgen bestand, dus die eerst zichtbaar maken en dan met de zoekfunctie dit bestand zoeken. Daarna dat bestand overzetten. Het kan wel enorm zijn, die van mij nadert de 1 GB...... Dit ene bestand bevat wel alle mail en agenda en adressen en je hele leven. Dus eigenlijk valt die ene GB dan nog wel mee :grin: mvrgroet Edmond
Link naar reactie
[quote:ed2e7a7279] Op 06-02-2002 22:47, schreef Edmond Varwijk: [quote:ed2e7a7279]Op 06-02-2002 8:45, schreef Boei: Je weet dus niet of die tip op een één of andere manier ook werkt voor Microsoft Outlook? [/quote:ed2e7a7279] Bij Microsoft Outlook moet je op zoek naar het bestand Outlook.pst. Dit is een verborgen bestand, dus die eerst zichtbaar maken en dan met de zoekfunctie dit bestand zoeken. Daarna dat bestand overzetten. Het kan wel enorm zijn, die van mij nadert de 1 GB...... Dit ene bestand bevat wel alle mail en agenda en adressen en je hele leven. Dus eigenlijk valt die ene GB dan nog wel mee :grin: mvrgroet Edmond [/quote:ed2e7a7279] Wat moet jij dan weer met een agenda? :razz:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...