Ga naar inhoud

IIS? Internet Information Services!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c82b540e6d] Op 28-01-2002 1:14, schreef WillyF: Dat hangt denk ik af van hoe je IIS hebt ingesteld, en of je de daarvoor benodigde middelen wel in de pc hebt zitten.[/quote:c82b540e6d] Wat ik zou kunnen verzinnen is: - IIS is iets sneller - Com+ - ASP gaat een stuk lekkerder - ehm?? Ik blijf erbij dat Apache een betere keuze is :razz:
Link naar reactie
[quote:29161d1e0f] Op 01-02-2002 12:37, schreef TwwT_Unexplained: [quote:29161d1e0f] Op 28-01-2002 1:14, schreef WillyF: Dat hangt denk ik af van hoe je IIS hebt ingesteld, en of je de daarvoor benodigde middelen wel in de pc hebt zitten.[/quote:29161d1e0f] Wat ik zou kunnen verzinnen is: - IIS is iets sneller - Com+ - ASP gaat een stuk lekkerder - ehm?? Ik blijf erbij dat Apache een betere keuze is :razz: [/quote:29161d1e0f] IIS is slomer ASP gaat beter op Apache COM+?
Link naar reactie
[quote:33d1217fad]Op 03-02-2002 17:30, schreef daanharmsen: IIS is slomer ASP gaat beter op Apache COM+?[/quote:33d1217fad] IIS is wel degelijk sneller dan Apache. Het scheelt niet ontzettend veel, maar het is wel zo. Dit omdat IIS geen processes forked bij connecties van buitenaf. Apache 2.0 zal dit overigens ook anders aanpakken. Over ASP kan ik heel kort zijn. ASP op IIS gaat een stuk sneller dan via Apache. Simpelweg omdat ASP gemaakt is voor Apache. Chillisoft is wel leuk, maar het werkt niet optimaal. Info over Com+ kun je [url=http://www.microsoft.com/com/tech/COMPlus.asp]hier[/url] vinden. :wink:
Link naar reactie
[quote:d5b443e9b2] Op 05-02-2002 7:16, schreef .:TCN:.: Bedankt voor al uw reacties! Maar wat ik me afvraag, of er een connectie limiet in IIS voor Windows XP prof. zit? Zoals bij windows 98 zijn er maar maximum 10 connecties (dan wel PWS maar ja) en w2k zou er ook maar 10 mogen hebben. Hoe zit het daarmee?[/quote:d5b443e9b2] Waarom installeer je PHPTriad niet? Heb je een webserver met PHP en een MySQL database-server geïnstalleerd in enkele minuten. Adres: http://sourceforge.net/projects/phptriad/
Link naar reactie
[quote:874fc84cd1]Op 05-02-2002 17:34, schreef .:TCN:.: /me word woest!! HOEVEEL VERBINDINGEN ZIJN ER TOEGELATEN IN IIS 5.1 IN WINDOWS XP PROFESSIONAL. GRRRR IS DAT 'NOU' ZO MOEILIJK?[/quote:874fc84cd1] Hoef je niet gelijk kwaad te worden, heethoofd. Ik vraag mij alleen af waarom je voor en pakket kiest dat gelimiteerd in de mogelijkheden is. Is dat nou zo moeilijk om dat te beargumenteren?
Link naar reactie
[quote:b041bbcaf5] Op 06-02-2002 0:24, schreef TwwT_Unexplained: De home-editie maximaal 5. De pro-editie maximaal 10. We hebben het dan over connecties. Elk plaatje, elk document, alles is een connectie. Bij een pagina met 4 plaatjes heb je dus je verbinding al volzitten.[/quote:b041bbcaf5]Heb je bij Apache geen last van TCN :smile: XP is geen server OS, dus zijn de connecties gelimiteerd, dus je zal moeten wachten op het .NETNIKS OS, of Windows 2000 Server installen. Of Linux natuurlijk, of gewoon Apache :razz:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...