Ga naar inhoud

MSN Messenger veroorzaakt traagheid?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het probleem is als volgt: Een kennis heeft een probleem met MSN Messenger. Het gaat om een pc met Windows Me. Toen MSN Messenger daarop was geïnstalleerd werd Outlook (Waarschijnlijk Express) ineens erg traag, bovendien was de pc onstabiel. Hoewel ze slechts 64Mb geheugen heeft kan het stabiliteitsprobleem daar toch niet aan liggen? Verder heb ik geen gegevens. Zij heeft er verder geen aandacht meer aan besteed, maar ik hoop dat hier misschien iemand zit die het probleem kent en een oplossing weet. Anders is het jammer, verdere informatie heb ik niet en zij heeft waarschijnlijk geen zin in veel gepruts.
Link naar reactie
[quote:35cca71521] Op 06-04-2002 5:55 schreef Wiep Corbier: Alleen het weer kan onstabiel zijn, maar dat terzijde. [/quote:35cca71521] Niet de moeite waard om verder op te reageren [quote:35cca71521] Het ligt in ieder geval niet aan messenger, [/quote:35cca71521] Hoe weet je dat? Met pc's heb je heel weinig zekerheden. Bewijs het maar eens. [quote:35cca71521] en als zij er verder geen aandacht aan besteed, waarom zouden wij dat dan wel gaan doen? [/quote:35cca71521] Mijn nichtje woont in Noord-Holland, ik in Groningen. Een paar maanden geleden kreeg ik een mail van haar dat ze MSN had genomen en het leek haar wel leuk om te kunnen chatten. Ze heeft MSN echter opgegeven vanwege bovenstaand probleem. Dus ik vroeg me af of hier misschien iemand is die het probleem kent en een oplossing weet. Het proberen waard, toch? Als je geen oplossing weet, of het niet de moeite waard vind om over na te denken, hou je dan liever stil. Van iemand met 3500+ posts mogen we iets beters verwachten dan dit. [ Dit bericht is bewerkt door: egslim op 2002-04-06 12:43 ]
Link naar reactie
Misschien wil jij de moeite nemen om eerst nog eens contact op te nemen met je nichtje of de situatie nog steeds hetzelfde is? Misschien lopen we straks hier dingen te analyseren die niet meer ter zake doen. Enne, als je niet tegen een beetje commentaar kunt moet je misschien eerst even naar je zelf kijken. Ik wil je best helpen maar dan wel even een andere instelling graag.
Link naar reactie
[quote:4ab2d7efa4] Op 07-04-2002 0:00 schreef Wiep Corbier: Misschien wil jij de moeite nemen om eerst nog eens contact op te nemen met je nichtje of de situatie nog steeds hetzelfde is? Misschien lopen we straks hier dingen te analyseren die niet meer ter zake doen. [/quote:4ab2d7efa4] Afgelopen vrijdag hoorde ik er pas van, dus het is nog wel actueel. [quote:4ab2d7efa4] Enne, als je niet tegen een beetje commentaar kunt moet je misschien eerst even naar je zelf kijken. [/quote:4ab2d7efa4] Mijn vraag was inderdaad een beetje onvriendelijk. De gedachte was dat iemand misschien het probleem bekend voor zou komen en een hapklare oplossing zou geven. Niet geschoten is immers altijd mis. Sleutelen en proberen zijn voor haar geen opties, het leek me handig om daar alvast voor te waarschuwen. Dat is dus verkeerd overgekomen. [quote:4ab2d7efa4] Ik wil je best helpen maar dan wel even een andere instelling graag. [/quote:4ab2d7efa4] Die heb ik verdiend, mijn commentaar was inderdaad nogal scherp. Maar je moet toegeven dat uit je eerste antwoord bepaald geen bereidheid om te helpen bleek. [ Dit bericht is bewerkt door: egslim op 2002-04-07 01:28 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...