Ga naar inhoud

UPC --> ADSL


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik las dit op een nieuwssite: [quote] Chello lokt overgelopen adsl-internetters Uitgegeven: 17-1-2002 15:58 Laatst gewijzigd: 17-1-2002 16:06 AMSTERDAM - Chello, de kabelinternetprovider van UPC, is met een speciale actie gestart voor kabelinternet. Chello hoopt zo veel ontevreden Mxstream-abonnees van KPN voor zich te winnen. De UPC-internettak biedt oud-adslklanten daarom een extra voordelig kabelpakket aan. Ieder die zich voor 31 januari aanmeldt hoeft geen installatiekosten (normaal 90,30 euro/ fl.199) te betalen. Het maandelijkse abonnement blijft wel hetzelfde (45,36 euro/ fl. 99,95). 'Gewone' nieuwe klanten van Chello krijgen vijftig procent korting op de aansluitkosten (45,38 euro/ fl.100). Bovendien krijgen zij tot 31 januari gratis een webcam bij een kabelabonnement. [quote] Vond het wel humor hebben. UPC is toch inte helemaal gek! :wink:
Link naar reactie
[quote:b8999d667b] Op 2002-01-21 19:28, schreef BasHamar: Chello is geen optie voor mij :sad: Ik ben gedoemd Casema/Wanadoo te gerbuiken, of ADSL. Nou, dan kies ik dus toch mooi voor het laatste!!! - Basje. [/quote:b8999d667b] Ja, dat zou ik ook doen in jou geval. Ik had al chello dus voor mij verandert er ook niks, maar ik vond het wel een geinig stukje. :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...