Ga naar inhoud

Helpt een download-booster ?


anoniem

Aanbevolen berichten

4k/sec???

Wow das traaaag, das nie zo leuk!

Bij mij (het ligt eraan of veel mensen bij mijn provider online zijn) gaat het soms 's ochtends vroeg (+/- 8:00) met DAP bij download.com met 150k/sec (kabel) Toen ik dat voor het eerst zag, geloofde ik het gewoon niet maar het was toch echt zo!

Maar ik vond "vroeger" het met een 56k modempje ook best schelen, meestal toch wel 4 tot 5k/sec. En nu scheelt het toch ook vergeleken met downloaden met Internet Explorer. Maar als het druk is dan heb ik (en iedereen) niks meer te vertellen met DAP, dan gaat het gewoon niet. In jou geval zal het denk ik, weinig effect hebben.

Greetz, Peter.

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
zo te zien worden er echt wat mensen belazerd door de kabel maatschappijen ik download met 1024 kabel van essent met 600 a 700 kb overdag op de drukken momenten en hier haalt men niet eens de helft wow ik wil niet opscheppen ofzo maar vindt het wel stom waarom andere providers zo vaag doen
Link naar reactie
[quote:551c476537="AcIDeR"]zo te zien worden er echt wat mensen belazerd door de kabel maatschappijen ik download met 1024 kabel van essent met 600 a 700 kb overdag op de drukken momenten en hier haalt men niet eens de helft wow ik wil niet opscheppen ofzo maar vindt het wel stom waarom andere providers zo vaag doen[/quote:551c476537] iid wat een snelheid, ik had met een standaard analoge zelfs al gemiddeld 6 KB/s DL,(weet, is telefoon, maar toch) dus zou echt ffe je provider de huid vol schelden!!
Link naar reactie
Hopeloos traag, gelijk opzeggen en over gaan op ADSL! (check op www.internetten.nl voor wat er beschikbaar is voor welke prijs) een download acc. is ook makkelijk omdat je je download dan kan pauzeren (als de resume funktie beschikbaar is) [b:543070fb05]zeer[/b:543070fb05] handig met een telefoonlijk (als je verbinding opeens wegvalt na 4mb gedownload te hebben)
Link naar reactie
[quote:d659e5c29e="Giorgioboy"]Is Casema/Wanadoo zo erg dan ?[/quote:d659e5c29e] Ligt er helemaal aan wat voor abonnenment je hebt bij Casema/Wanadoo! Ik zelf had CableBasic en kwam inderdaad aan de waarden die jij ook noemde. Ben nu overgestapt naar BroadbandBasic en nu is het eens zo snel. De installatie kosten zijn prijzig, je krijgt een ander modem, maar de abonnements prijs gaat daar en tegen maar een fractie omhoog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...