Ga naar inhoud

E-mail instellen


anoniem

Aanbevolen berichten

Help ik heb kabel en nu doet mijn e-mail pop3 het niet meer ik ben lid van 12move pop3 het volgende heb ik gedaan. ik heb thuis een computer waar windows 98 op staat en kabel internet van chello ik wilde op meerdere computers dit hebben dus ik heb een netwerkje gemaakt, en met lang puzzelen overal kabel internet op getoverd. nu wil ik op een andere computer waar ik via het netwerk kabel internet op heb mijn e-mail met van 12move POP3 ontvangen dus ik ga naar mijn outlook toe zoals ik dat altijd deed. en klikte op alles verzenden en ontvangen. vroeger deed ik dit altijd met een telefoon lijn maar nu wil ik dat uiteraard doen met de kabel alleen er gaat iets grandioos mis want ik krijg de volgende melding De host pop3.12move.nl kan niet worden gevonden. Controleer of u de naam van de server juist hebt opgegeven. Account: 'pop3.12move.nl', Server: 'pop3.12move.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Socketsfout: 11001, Foutnummer: 0x800CCC0D wat moet ik doen ik heb al het een en ander geprobeerd maar dat werkte niet. kan iemand mij helpen?
Link naar reactie
Komt die melding acuut of duurt het even? In het eerste geval: outlook kan geen verbinding krijgen. Dat komt waarschijnlijk omdat 'ie nog ingesteld staat voor inbellen... Dat kun je veranderen via Opties, tabblad Verbindingen. In het 2e geval: je hebt kans dat je bij 12Move alleen met [b:a2475b2edd]hun[/b:a2475b2edd] inbelaccount email op kan halen. Heb je vroeger wel eens geprobeerd ergens anders mee in te bellen? Succes. :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...