Ga naar inhoud

outlook express


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 e-mail adressen, een bij home.nl (pop-3)en een hotmailadres. Als ik outlookexpress opstart zoekt hij eerst bij hotmail com en daarna bij de pop-3 server (mail). Dit gaat alleen goed als ik de computer pas heb opgestart. Als ik even gesurft heb en daarna outlook express open krijg ik wel berichten van hotmail maar niet van de pop3-server. Ik krijg dan het foutbericht: "De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'mail', Server: 'mail', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F". Als ik de computer opnieuwopstart gaat het wel goed. Wie weet waar dit aan ligt.?
Link naar reactie
Je hebt kabel als ik het zo zie (@home). Mij lijkt dat het met de verbinding te maken heeft. Die melding die je krijgt zegt in feite dat 'ie geen verbinding met de server kan maken. Probeer hem eens als volgt in te stellen via Opties: tabblad Verbindingen en dan even instellen dat er geen verbinding nodig is. Ik heb hier geen outlook bij de hand dus ik kan het niet precies uitleggen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...