Ga naar inhoud

outlook expresse 10061


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, kan iemand dit probleem mee oplossen.Na opstarten van OE komt telkens de foutmelding: Het verbinden met de server is mislukt. Account:'mail', Server:'localhost', Protocol:Pop3, Poort:110, Beveiligd [SSL]:Nee,Socketsfout: 10061, Foutnummer OX800CCCOE. Wanneer ik daarna via Extra,Accounts,Eigenschappen,Servers de gegevens verander kan ik wel weer mail ontvangen. Na uitschakeling van de computer en weer opstarten weer deze instellingen kwijt en weer zelfde bericht. Vanalles geprobeerd.
Link naar reactie
Hallo, deze verwijzing had ik ook gelezen. Toch denk ik dat er iets anders aan de hand is. Bij het tabblad van oa mijn @home internet account "Eigenschappen voor mail" staat onder het onderdeel "Inkomende e-mail (POP3): mail. Bij deze instelling kan ik gewoon e-mail ontvangen. Na opnieuw opstarten van de computer verandert de vermelding mail in "localhost" en komt het woord mail met achter de Accountnaam in hetzelfde venster te staan. Bij twee andere internet accounts gebeurt hetzelfde. Telkens komt er localhost te staan en verschuift de POP3 vermelding tot achter de accountnaam.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...