Ga naar inhoud

PHP strategie spel


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik ben een tijd lang niet meer zo actief geweest op dit forum, maar ik lees nog wel veel. Ik zie vaak dat er vaak mensen komen met een vraag, die krijgen dan wel of geen antwoord en ze zijn weer weg. Mij lijkt het leuk om een subforum te maken waar wij onze projecten kunnen laten zien. zodat iedereen iets actiever wordt. Ik ben de afgelopen week bezig geweest met een strategie spel. hij staat nu op de server van mijn school. en mensen die het leuk vinden om hem te bekijken kunnen dat doen op: [url]http://phpserver.de-breul.nl/~107177/PO%20WoS/[/url] Je mag registreren en even wat dingen uit proberen. mensen die de code graag willen zien om mij iets van te leren, of om zelf iets van te leren moeten mij ff een pm sturen met hun mail zodat ik je alle bestanden op kan sturen. Ik hoop dat er veel mensen zijn zie tips hebben en het met me eens zijn dat dit forum wel een opkikkertje kan gebruiken ;) Gr, Valentijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...