Ga naar inhoud

functioneel advies nodig pakketkeuze


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Om te beginnen ben ik wel een IT''er maar heb geen benul van webdesign etc. Vandaar mijn verzoek om richtinggeving voor het volgende: Wij willen een webbased product op de markt brengen als startende ondernemers. Ons product is de website zelf (dus geen webshop, ecommerce). Onze toekomstige klanten moeten secure en uniek kunnen inloggen en op de website en - b.v. door een hele serie keuzemenus aan te klikken, waarin een diversiteit aan opties voorhanden zijn - komen tot een maatproduct dat resulteert in een speciaal voor hen opgemaakt document (pdf) dat geprint kan worden maar ook in een database (online) bewaart wordt. Daar privacy een belangrijke factor is dient e.e.a. daarvoor geschikt te zijn. Klanten moeten ook online licenties kunnen kopen (of bestellen) voor gebruik van de dienst. Welke platformen en pakketten zijn hiervoor geschikt Bij voorbaat dank voor de moeite. M
Link naar reactie
Klinkt als nog al een opgave. Vooral het converteren naar een .pdf bestand lijkt mij een moeilijke zet. Wat ik mij kan indenken. Een front-end geschreven met behulp van PHP voor afhandeling aan de kant van de server en dit dan naar een programma toe sturen op de server dat gebruik maakt van LibHaru. https://github.com/libharu/libharu/wiki/FAQ Stuur de bestandsnaam mee als parameter naar je programma. De opmaak van de front-end spreekt voor zichzelf. Hoewel verlokkelijk lijkt het mij het beste bij HTML4 en CSS2 te blijven in combinatie met JavaScript bibliotheken. Veel succes in ieder geval.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...