Ga naar inhoud

include wisselen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op elke pagina een login script staan. Deze word aangeroepen met een include. Na het inloggen kom je op "mijn account". Nu wil ik graag dat mijn account op de zelfde positie komt als "login" zodat er na het inloggen op elke pagina de welkomst boodschap staat en dat het inlog formuliertje weg is en de login button, loguit wordt. Het werkt allemaal bij "mijn account" maar hoe kan ik wisselen van login naar mijn account als er is ingelogd? Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik graag zou willen. v.b. [code:1:72efc14664]<div class="left"> <?php include("login.php"); ?> </div>[/code:1:72efc14664] En na het inloggen moet het worden. [code:1:72efc14664]<div class="left"> <?php include("mijnaccount.php"); ?> </div>[/code:1:72efc14664]
Link naar reactie
Hoi Gooly, Bedankt voor je reactie. Ik heb het nu vrij simpel opgelost alleen heb ik geen idee of het nu nog wel veilig is :oops: ipv: [code:1:85c0c0d9e5]<div class="left"> <?php include("login.php"); ?> </div>[/code:1:85c0c0d9e5] heb ik nu [code:1:85c0c0d9e5]<div class="left"> <?php session_start(); if(isset($_SESSION['user_name'])) { $true = ''; include "myaccount.php"; } else { include "login.php"; } ?> </div>[/code:1:85c0c0d9e5] In inlog staat een header na index.php Het werkt allemaal, maar maak het uit dat ik de user_name in een session heb gezet? Niet dat ik zo'n bewaakte site nodig heb ik gebruik het inloggen alleen om me foto's en blog te gaan beheren. Maar toch... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...