Ga naar inhoud

Moet mijn PC worden vervangen?


Hans-PC

Aanbevolen berichten

Mijn PC nu: Intel Core i7-940 (uit 2008), 6 GB RAM, Geforce GTX 285. Windows Vista Home Premium. Dit kan de nieuwste spellen niet meer aan (Call of Duty Ghosts) Als ik Windows vervang door 8.1 en de videokaart door een Geforce GTX 770 kan die PC dan nog mee of moet ik een nieuw systeem aanschaffen?
Link naar reactie
Zo te zien zijn de eerste vereisten (voldoende rekenkracht) al aanwezig. Een upgrade van je grafische kaart kan nooit kwaad (als je veel grote games speelt). Verder is een Gbit ethernetkaart voor de hogere internetsnelheden (100MB) natuurlijk ook prettig. Verder misschien nog even al je drivers controleren/updaten (driver booster is een zeer handig programma hiervoor). Moet dus geen probleem zijn om de boel te upgraden naar Windows 8.1 en kun je je dus de kosten voor een geheel nieuw systeem besparen!
Link naar reactie
Met een GTX 760 heb je al aanzienlijk meer grafische kracht dan met een GTX 285 ... (let ook op prijs/prestatie verhouding!) http://www.videocardbenchmark.net/compare.php?cmp[]=2531&cmp[]=1444&cmp[]=2561 En probeer het gewoon eerst zonder Windows 8.1, want wellicht bevalt het gamen met je nieuwe videokaart al heel goed onder (64-bit) Vista. Zeker als je SP2 geinstalleerd hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...