Ga naar inhoud

Windows 8 downgraden naar 7 lukt niet om een of andere reden?


ronald1993

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb ervaring met het downgraden van Windows 8 naar Windows 7 dus dat is niet wat ik nodig heb maar, ik kom nu bij een probleem wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt en hier een aantal punten die ik tegen ben gekomen (ik heb 4 verschillende orginele windows 7 cd's en een windows 7 installatie USB): 1. Als ik de shift toets ingedrukt hou kom je bij het menu waar je vanaf cd/dvd zou moeten kunnen booten, maar dat krijg ik maar bij 1 cd te zien. 2. Als ik een Windows 7 installatie uitvoer en voor de eerste keer opnieuw opstart blijft hij hangen op het "Windows starten" scherm (dit bij de cd die ik wel kan booten) hierbij kan ik ook geen harde schijven formatteren terwijl ik toch echt van cd/dvd boot. 3. Met mijn overige Windows cd's krijg ik de melding dat Windows niet geïnstalleerd kan worden wat ik raar vind want waarom doet die andere cd het dan wel? 4. Een Windows 8 herinstallatie (heb ik geprobeerd) werkt wel gewoon zonder enkel probleem. Alle schijven zijn OEM gepartitioneerd, zou hier misschien een probleem in kunnen zitten? Als iemand mij hierbij kan helpen zou ik dat heel fijn vinden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...