Ga naar inhoud

Foto gallery (eenvoudig)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik maak sinds kort gebruik van cutenews (cutephp). Dit is een map die je op je server kunt zetten waarin je in kunt loggen en zo je nieuwsberichten (met reacties) kunt onderhouden. Nu zoek ik ook zoiets om de wekelijkse foto's online te zetten. [u:9bcedb0f93]Voorwaarden:[/u:9bcedb0f93] - Makkelijke installatie - Makkelijk te begrijpen - Mogelijkheid tot het geven van reacties Ik heb nu Coppermine en Gallery gedownload maar daar kom ik niet zo ver mee. Ik vind het super moeilijk. Ook moet je veranderingen aan het uiterlijk aanpassen door de CSS aan te passen(begrijp ik voorlopig nog niks van). En ik wil de foto gallery toch de kleuren en verdere design van de rest van de site meegeven. Cutenews heeft online aan te passen templates, waarbij je de code makkelijk aan kunt passen. Dit snap ik wel en het werkt ook allemaal heel eenvoudig. Ik ben dus op zoek naar een programma dat ongeveer werkt als Cutenews maar dan voor foto's. Het hoeft niet veel opties te hebben, alleen maar een reactiesysteem. Mijn kennis van PHP en CSS is gewoon 0. Google helpt me ook niet verder want je komt altijd bij coppermine of gallary uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...