Ga naar inhoud

[PHP] Unable to write to socket


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb aan de hand van een tutorial een script geschreven voor een IRC BOT. Bij het uitvoeren ervan krijg ik echter de melding: [quote:7b71531c71] F:\PHP\php-4.3.2-Win32>php.exe ircbot.php Content-type: text/html X-Powered-By: PHP/4.3.2 <b>Warning</b>: socket_write() unable to write to socket [10053]: De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken. in <b>F:\PHP\php-4.3.2-Win32\ircbot.php</b> on line <b>24</b><br /> <br /> <b>Warning</b>: socket_write() unable to write to socket [10053]: De software op uw hostcomputer heeft een verbinding verbroken. in <b>F:\PHP\php-4.3.2-Win32\ircbot.php</b> on line <b>24</b><br /> [/quote:7b71531c71] Ik heb de extensie sockets van php (php_sockets.dll) aanstaan, en hij heeft ook al een socket gelegd. Ik heb sockets.dll (volgens mij) zo gezet dat iedereen kan schrijven en lezen (chmod 777). Ik werk in windows 2000 en het script is - zoals je kan zien - aangeroepen vanaf de console. Weet iemand waar de fout kan zitten?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...