Ga naar inhoud

Mial form script vraag php


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem om er een while er tussen te zetten zo is hij nu [code:1:e0b9ef978e] @$send=mail("$email", "RE: blabla", " tekst tekst $Art $Artikel $Summe tekst tekst ", "From: $naam<$email>"); [/code:1:e0b9ef978e] Zo moet hij worden. [code:1:e0b9ef978e] @$send=mail("$email", "RE: blabla", " tekst tekst while($row = mysql_fetch_array($query)) { $row[art]; $row[Product]; $row[aantal]; $Eurox } tekst tekst ", "From: $naam<$email>"); [/code:1:e0b9ef978e] hij zet leterlijk alles in de mail maar hij moet in de mail zetten wat de while uitleest Hoe moet ik dit veranderen dat hij wel goed werkt
Link naar reactie
zoiets: [code:1:012d7177b2]$message = "begin van het bericht "; while($row = mysql_fetch_array($query)) { $message .= $row[art]; $message .= $row[Product]; $message .= $row[aantal]; // $eurox ?? } $message .= "de rest van het bericht"; $send=mail("$email", "RE: blabla", $message, "From: $naam<$email>"); [/code:1:012d7177b2]
Link naar reactie
Het werkt bedankt Maar nu heb ik nog iets [code:1:5f2a1499c9] while($row = mysql_fetch_array($query)) { $message .= $row[art]; $message .= $row[Product]; $message .= $row[aantal]; $massage .= $row[Prijs] / $row[aantal]; $message .= $row[Prijs]; } [/code:1:5f2a1499c9] maar nu zet hij alles achter elkaar maar hoe krijg ik een enter er achter de laatste massage Als ik $message .= "<br>"; Doe dan print hij ook die br mee maar het moet een enter zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...