Ga naar inhoud

uploaden pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig met een homepage, welke ik tijdens mijn vakantie wil bij houden. Ik werk hem bij op mijn laptop, daarna wil ik met een disk naar een internet cafe om de wijzigingen up te loaden. Ik doe dit met frontpage. Hoe kan ik de navigatie structuur nou het beste zetten. Zodat ik zo min mogelijk hoef up te loaden. Het lijkt mij het beste om steeds een nieuwe pagina te beginnen. Totdat ik het weer geupload heb. Maar hoe zit ik dan met de verwijzingen van uit de oude pagina's naar de nieuwe pagina. Moet ik daarvoor de oude pagina's niet opnieuw laden? Om dezelfde reden lijkt het mij het beste om foto's op de nieuwe pagina, dan ook steeds in een nieuwe folder plaatsen. Dus tegelijk met het beginnen van een nieuwe pagina een nieuwe folder voor foto's aanmaken. Zie ik dat goed? Kan ik gewoon een subfolder maken onder de hoofd foto folder? Het gaat mij er eigenlijk om, om een beetje tijd te besparen. Merk altijd dat de verbindingssnelheid in zo'n cafe niet zo snel is als thuis. Zoals ik het eigenlijk wil. zou ik dan volgens mij kunnen volstaan met enkel het uploaden van de nieuwe pagina en de foto's behorende bij de nieuwe pagina. Henk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...