Ga naar inhoud

[javascript] Disablen IE Menbar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Als het goed is, is het mogelijk om al die knoppen (zoals vorige, volgende en favorieten e.d.) uit je internet explorer halen d.m.v. een java script. Nu heb ik een tijdje terug een scriptje gehad waarmee je dit kon doen op het moment dat je op een link klikte, maar dan wordt de nieuwe pagina zonder menubar geopend. Hier heb ik nu niets aan, omdat het de bedoeling is een link te plaatsen op een forum (phpBB) en de pagina die dan wordt geopend moet helemaal kaal verschijnen. Je kan bij mijn weten geen java aan een phpBB forum toevoegen, dus het moet wel op de nieuwe pagina worden geregeld.... Heeft 1 van jullie misschien hier een oplossing voor? Mocht mijn verhaal een beetje onduidelijk zijn, dan hoor ik 't wel Bedankt alvast.
Link naar reactie
nee het moet geen popup zijn. Dit had ik zelf ook al gevonden maar dit wil ik dus niet. Ik heb dus een link naar een pagina bijvoorbeeld index.php die pagina moet helemaal uitgekleed worden. En die java code moet dan in de index.php staan en niet in de link naar dat bestand toe! Ik had deze code al gevonden om de pagina te veranderen naar de grootte die je zelf wil. [code:1:4f71114a96]<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> window.resizeTo(600, 525); </SCRIPT> [/code:1:4f71114a96] Nu moet er dus iets bij komen te staan om het menu weg te halen en adresbalk enzo. Maar hoe moet dat??? BVD
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...