Ga naar inhoud

[PHP] Controle form


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 'k Gebruik het volgende mailformscript: [url=http://www.webligo.com/products_dynaform.php]Dynaform[/url]. Nu is het zo dat je bepaalde velden in je form kunt verplichten. Als je die velden dan niet invult en je op 'submit' klikt, dan krijg je een pagina in beeld waarop staat dat je bepaalde velden niet hebt ingevuld. D.m.v. het gaan naar de vorige pagina kun je die velden dan alsnog invullen. Ik zou graag zien dat die velden dan dikgedrukt worden of op de één of andere manier opvallen. Hoe kan ik dit realiseren? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie.[quote:a1d7899998="teacher"]ze vanaf de controlepagina weer mee terug sturen naar de form pagina[/quote:a1d7899998] Dat begrijp ik, maar hoe zou ik dat kunnen doen? :roll: Ik hoef geen kant en klaar script, maar alleen een voorzetje en dan wel zo één dat ik hem zelf kan inkoppen. :wink: Alvast onwijs bedankt!
Link naar reactie
[quote:6235bd1fac="Klaasje"]Ik hoef geen kant en klaar script, maar alleen een voorzetje en dan wel zo één dat ik hem zelf kan inkoppen. :wink:[/quote:6235bd1fac] Dat kreeg je.. Even verder inkoppen Bij de post geef je een hidden veld mee en dan doe je het volgende: [code:1:6235bd1fac]if(empty($vereist)) echo"<b>Deze ook</b><br>\n"; [/code:1:6235bd1fac]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...