Ga naar inhoud

Nieuwsscript


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik probeer al een tijdje een soort van nieuwsscript te schrijven. Het is me opgevallen (steeds weer) dat er een fout in line 19 zit, die ik niet kan vinden. Misschien kan iemand anders deze code kloppend maken? [code:1:b4329dbb45] <HTML> <HEAD> <TITLE>Cattery Anaphista</TITLE> </HEAD> <BODY> <FONT FACE="Verdana" COLOR="2F5D8C"> <?php $d = date("r"); $file = "nieuws.txt"; $name = $_POST['name']; $msg = $_POST['msg']; $pass = $_POST['pass']; if(empty($pass) || empty($name) || empty($msg)) { echo "<h3>Alle velden zijn verplicht.</h3>"; } if ($pass == "wachtwoord"); { $fp = fopen($file,"a"); fwrite($fp, "\r\n<BR><BR><BR>Door: <B>$name</B> \r\n<BR> \r\n<BR>Bericht: <B>$msg</B> \r\n<BR>"); fclose($fp); echo "<h3><center>Het nieuwsitem is toegevoegd.</h3>"; } if ($pass != "wachtwoord") { echo "<H3>Uw wachtwoord is niet correct. Probeer het opnieuw.</center></H3>"; } ?> </FONT> </BODY> </HTML> [/code:1:b4329dbb45] Ik snap niet wat er mis is. Het is dus de bedoeling dat als je in het veld 'wachtwoord' wachtwoord intikt, dat alleen dan het item verschijnt.
Link naar reactie
Zou je de code dan kunnen verbeteren zodat hij wel werkt? Dit is momenteel de code: [code:1:47961a95ee] <HTML> <HEAD> <TITLE>Cattery Anaphista</TITLE> </HEAD> <BODY> <FONT FACE="Verdana" COLOR="2F5D8C"> <?php $d = date("r"); $file = "nieuws.txt"; $name = $_POST['name']; $msg = $_POST['msg']; $pass = $_POST['pass']; $date = $_POST['date']; if(empty($pass) || empty($name) || empty($msg) || empty($date)) { echo "<h3>Alle velden zijn verplicht.</h3>"; } if ($pass == "password") { $fp = fopen($file,"a"); fwrite($fp, "\r\n<BR><BR><BR>Door: <B>$name</B> \r\n<BR> \r\n<BR>Datum: <B>$date</B> \r\n<BR> \r\n<BR>Bericht: <B>$msg</B> \r\n<BR>"); fclose($fp); echo "<h3><center>Het nieuwsitem is toegevoegd.</h3>"; } elseif ($pass !="password") { echo "<H3>Uw wachtwoord is niet correct. Probeer het opnieuw.</center></H3>"; } ?> </FONT> </BODY> </HTML> [/code:1:47961a95ee] Het zou erg gewardeerd worden. Bij voorbaat dank Vegitto
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...