Ga naar inhoud

PhpBB 2.0.6 naar PhpBB Plus 1.51; een drama. Iemand?


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Mijn PhpBB 2.0.6 forum wil ik upgraden naar een PhpBB Plus 1.51 forum. Het PhpBB forum loopt al een jaar prima, maar een upgrade is noodzakelijk. Het PhpBB Plus forum heb ik al geinstalleerd en helemaal geconfigureerd zoals ik het wil hebben. [i:5a5428ddf6]Enige wat rest is de migratie van databases.[/i:5a5428ddf6] [b:5a5428ddf6]Ik ben al twee weken bezig, heb alles geprobeert, maar vraag nu aan julllie of iemand mij kan helpen doormiddel van tips oid.[/b:5a5428ddf6] Welnu PhpBB 2.0.6 heb ik geupgrade naar versie 2.0.9. Dit werkt prima. Vanaf hier moet ik de database aanpassen voor PhpBB Plus 1.51. Nadat ik het php-script (update_phpbb_208_to_plus_151.php) heb uitgevoerd, krijg ik een pagina met bevestigingen. De database is nu klaar voor mijn forum. Daarna Plak ik de originele config.php in mijn PhpBB Plus forum. Hij maakt nu gebruik van de geupdate database. Op de website zijn geen errors. Enige wat niet klopt is het volgende: - De originele berichtenstructuur is weg. De verschillende onderdelen van mijn forum zijn nu samengevat tot één onderdeel. - Alle berichten zijn nu geplakt in dat ene onderdeel. - inloggen zorgt voor een error: SQL Error : 1034 Incorrect key file for table: 'phpbb_users'. Hieronder de lijst met stappen die ik heb ondernomen: [quote:5a5428ddf6] - Nieuw forum 2.0.9 installeren in map TEMP - Database 'A' kopie maken. Word database 'B' - Config.php voor database B gemaakt - Update_to_209.php gedraait + Database B heeft nu de structuur van PhpBB 2.0.9 forum - Install en contrib directory's verwijdert - Als administrator in PhpBB 2.0.9 de rootdir verwezen naar TEMP - Administrator blijft ingelogd - De update_phpbb_208_to_plus.php in TEMP geplaatst - Update_phpbb_208_to_plus.php gedraait - Bevestigingen van wijzigingen + Database B heeft nu de structuur van PhpBB Plus 1.51 forum - Config.php gebackupped - PhpBB 2.0.9 forum gedelete - PhpBB Plus 1.51 in de directory van PhpBB 2.0.9 geplakt = Site opgeroepen; berichten kloppen niet, en nu schrijf ik mijn probleem [/quote:5a5428ddf6] Oude forum: http://destroy.nl/negen/index.php Nieuw forum: http://destroy.nl/groeptien/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...