Ga naar inhoud

[PHP] - Probleem met headers


Aanbevolen berichten

G'day, Op het download gedeelte van een site is het de bedoeling dat men de bestanden enkel kan downloaden, dus dat men het kadertje met openen, opslaan, annuleren en meer info erop krijgt. Dat lukt. En als ik op opslaan klik dan wordt het perfect opgeslaan en kan ik het openen. Het gaat mis wanneer ik op openen druk. Bij prentjes zegt hij geen voorbeeld beschikbaar en bij pdf documenten iets van dat het bestand leeg is wat erop wijst dat het bestand niet wordt geopent. Hieronder is mijn code:[code:1:7d8a5be546] $ligne = mysql_fetch_object (mysql_query ("SELECT * FROM downloads WHERE id='$id'", $db)); $filename = "Downloads/" . $ligne->id . ".DAT"; header ("Content-Description: File Transfer"); header ("Pragma: public"); header ("Expires: 0"); header ("Cache-Control: must-revalidate, post-check=0, pre-check=0"); header ("Content-Type: application/force-download"); header ("Content-Type: application/octet-stream"); header ("Content-Type: application/download"); header ("Content-Disposition: attachment; filename=" . $ligne->filename . ";"); header ("Content-Transfer-Encoding: binary"); header ("Content-Length: " . filesize ($filename)); readfile ($filename);[/code:1:7d8a5be546]Merkt iemand een fout of kan iemand helpen? Greetz, BelgiumBoy_007
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...