Ga naar inhoud

formulier php


Aanbevolen berichten

hoi ik heb een vraag ik ben een php formulier aan het maken zie www.vlechtbedrijferadus.nl maar nu krijg ik een leeg email terug van de gegevens die mij gasten ingevuld hebben dit is de code <html> <head> <title>Anouks Web.nl - mailformScript</title> </head> <body> <? $joumail = "andre_450@msn.com"; mail("$joumail", "$onderwerp", " Beste $joumail, Je hebt een bericht ontvangen van $naam, $email. Dit was zijn bericht: $bericht $bedrijfsnaam $naam $adres/posbus $poscode/woonplaats $telefoon $fax $e-mail Mzzl, $joumail", "From: $naam<$email>\nReturn-path: $email"); echo "We hebben je bericht ontvangen<br>"; ?> mijn vraag is wat doe ik fout?
Link naar reactie
als ik een email vanaf mij wesite mailt dan komt hij zo aan in mijn inbox. Beste info@vlechtbedrijferadus.nl, Je hebt een bericht ontvangen van a,eradus, andrhjke_450@msn.com. Dit was zijn bericht: vlechtbedrijferadus a,eradus hannieschaftstraat 23/posbus /woonplaats 071-5214416 071-5284607 -mail Mzzl, info@vlechtbedrijferadus.nl
Link naar reactie
Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Wat gaat er exact mis? Krijg je een lege e-mail of zijn alleen de variabelen niet gevuld? En je geeft aan dat het op je website wel werkt, waar werkt het dan niet? Lokaal op je eigen pc? Zo ja, welke configuratie (bijv windows+apache+php) heb je daar draaien en heb je al gekeken of je instellingen daar juist zijn (bijv. die van php)?
Link naar reactie
Hallo andreee, In de namen van de variabelen geen deel- of minteken "/" of "-" gebruiken. Wijzig de volgende namen maar eens:[code:1:e672190a4e]$adres/posbus $poscode/woonplaats $e-mail[/code:1:e672190a4e]in bijvoorbeeld:[code:1:e672190a4e]$adresPostbus $postcodeWoonplaats $email[/code:1:e672190a4e] :wink: Greetz, -Jos
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:cc7a4a718c="jossan"]Hallo andreee, In de namen van de variabelen geen deel- of minteken "/" of "-" gebruiken. Wijzig de volgende namen maar eens:[code:1:cc7a4a718c]$adres/posbus $poscode/woonplaats $e-mail[/code:1:cc7a4a718c]in bijvoorbeeld:[code:1:cc7a4a718c]$adresPostbus $postcodeWoonplaats $email[/code:1:cc7a4a718c] :wink: Greetz, -Jos[/quote:cc7a4a718c] Hm dat had ik nog niet eens gezien :oops: Underscores mogen natuurlijk. Is maar net wat je prettiger vindt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...