anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Delen Geplaatst: 29 juli 2004 hoi ik heb een vraag ik ben een php formulier aan het maken zie www.vlechtbedrijferadus.nl maar nu krijg ik een leeg email terug van de gegevens die mij gasten ingevuld hebben dit is de code <html> <head> <title>Anouks Web.nl - mailformScript</title> </head> <body> <? $joumail = "andre_450@msn.com"; mail("$joumail", "$onderwerp", " Beste $joumail, Je hebt een bericht ontvangen van $naam, $email. Dit was zijn bericht: $bericht $bedrijfsnaam $naam $adres/posbus $poscode/woonplaats $telefoon $fax $e-mail Mzzl, $joumail", "From: $naam<$email>\nReturn-path: $email"); echo "We hebben je bericht ontvangen<br>"; ?> mijn vraag is wat doe ik fout? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 als ik een email vanaf mij wesite mailt dan komt hij zo aan in mijn inbox. Beste info@vlechtbedrijferadus.nl, Je hebt een bericht ontvangen van a,eradus, andrhjke_450@msn.com. Dit was zijn bericht: vlechtbedrijferadus a,eradus hannieschaftstraat 23/posbus /woonplaats 071-5214416 071-5284607 -mail Mzzl, info@vlechtbedrijferadus.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 juli 2004 Je vraag is me niet helemaal duidelijk. Wat gaat er exact mis? Krijg je een lege e-mail of zijn alleen de variabelen niet gevuld? En je geeft aan dat het op je website wel werkt, waar werkt het dan niet? Lokaal op je eigen pc? Zo ja, welke configuratie (bijv windows+apache+php) heb je daar draaien en heb je al gekeken of je instellingen daar juist zijn (bijv. die van php)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 ik krijg bijna een lege email terug terwijl ik alles ingevuld heb op mijn website. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2004 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2004 Waarschijnlijk een 'register globals' gevalletje. Probeer bijvoorbeeld eens $_POST["naamvanjevariabele"] te gebruiken in je mail (ik neem aan dat de vars van een formulier afkomstig zijn). http://nl.php.net/register_globals Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2004 Hallo andreee, In de namen van de variabelen geen deel- of minteken "/" of "-" gebruiken. Wijzig de volgende namen maar eens:[code:1:e672190a4e]$adres/posbus $poscode/woonplaats $e-mail[/code:1:e672190a4e]in bijvoorbeeld:[code:1:e672190a4e]$adresPostbus $postcodeWoonplaats $email[/code:1:e672190a4e] :wink: Greetz, -Jos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2004 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2004 [quote:cc7a4a718c="jossan"]Hallo andreee, In de namen van de variabelen geen deel- of minteken "/" of "-" gebruiken. Wijzig de volgende namen maar eens:[code:1:cc7a4a718c]$adres/posbus $poscode/woonplaats $e-mail[/code:1:cc7a4a718c]in bijvoorbeeld:[code:1:cc7a4a718c]$adresPostbus $postcodeWoonplaats $email[/code:1:cc7a4a718c] :wink: Greetz, -Jos[/quote:cc7a4a718c] Hm dat had ik nog niet eens gezien :oops: Underscores mogen natuurlijk. Is maar net wat je prettiger vindt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen