Ga naar inhoud

pagina openen in uitschuifbare navigatie


Aanbevolen berichten

hallo, Ik ben bezig met een website, [url]www.bunkers.tk[/url]. Ik heb een probleem met het navigatie menu, bijvoorbeeld waneer je op "france bunkers" drukt, en dan op "maginotline" dan zou ik willen dat bij het drukken op maginotline een andere pagina geladen word in mijn home vernster, nu klapt het menu alleen maar uit, maar als extra optie moet er ook een nieuwe pagina verschijnen. Kan iemand me vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen Alvast bedankt Lex
Link naar reactie
Ennuh.. Zoek ook eens een andere server. En geef in dat menu beter aan welk level iets is: 1. Dutch Bunkers 2. Grebbelinie 3. De Aschatterkade 2. Fort Erfprince 2. Kornwederzand 2. Pampus 1. France Bunkers 2. Maginotline 3. Hackenberg 3. Latiremont 3. Fermont 3. Galgenberg 3. Soetrich 3. Metrich 3. Mont des Welches 3. l'Immerhof
Link naar reactie
Ik heb het gebrobeert, maar kom er niet echt uit. Dit is wat ik heb gedaan [code:1:4f78d9fd4a]<a class="menuHead" href="javascript:toggleClamShellMenu('menu5');" onClick="open('France/Maginot/index.htm');" framenaam.location="content;"><b>Maginotline</b></a>[/code:1:4f78d9fd4a] de frame van het menu word nu zwart en verder gebeurt er niets, wat doe ik fout. Alvast bedankt Lex
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...