Ga naar inhoud

Microsoft JScript Fouten


Aanbevolen berichten

[quote:8a229a700c] Weet je zeker dat de bestanden correct zijn en dus bijv. geen syntax-fouten bevatten? [/quote:8a229a700c] Met scripts die ik nu probeer te installeren heb ik vroeger al eens geëxperimenteerd en toen ging alles perfect. Ook nu heb ik diverse scripts uitgeprobeerd (ik ben aan de bouw van een hernieuwde site bezig) en telkens zit ik met hetzelfde probleem. Ik kan de .Js_bestanden niet openen om te configureren. [quote:8a229a700c]Andere mogelijkheid: heb je toevallig een virusscanner of firewall draaien die (java)script files blocked en/of "onschadelijk" maakt?[/quote:8a229a700c] Draai NAV en ZoneAlarm : waar moet ik zoeken om te weten of ze deze .js-bestanden blokkeren ? Groetjes, KAPE
Link naar reactie
Gezien de foutmelding die je krijgt, krijg ik de indruk dat je JS bestanden probeert te openen via een simpele dubbelklik. Bij die werkwijze zal normaal gesproken Windows Script Host het script proberen uit te voeren. Een script dat is gemaakt voor een webpagina zal in Windows Script Host overigens bijna zeker niet werken. Als je het script niet wilt laten uitvoeren maar wilt bewerken, moet je met rechts klikken op het bestand. Vervolgens klik je op "Bewerken".
Link naar reactie
[quote:2048897a0b] Als je het script niet wilt laten uitvoeren maar wilt bewerken, moet je met rechts klikken op het bestand. Vervolgens klik je op "Bewerken" [/quote:2048897a0b] Dat is inderdaad de truuk om.js_bestanden te bewerken. Dat had ik inmiddels ook al ontdekt, maar was het even vergeten te melden op het forum. Toch bedankt Jacco voor de moeite ! KAPE
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...