Ga naar inhoud

database en membersysteem probleem


Aanbevolen berichten

ik heb een membersysteem en een data base maar nou krijg ik alle maar fouten hoe kan ik dat oplossen? [code:1:d6658a2627]Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/virtual/site40/fst/var/www/testen/aanmelden.php on line 39 Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/virtual/site40/fst/var/www/testen/aanmelden.php on line 55 Warning: mysql_fetch_object(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/virtual/site40/fst/var/www/testen/aanmelden.php on line 62 Table 'matthijsvd_nl_-_matthijsvd.Leden' doesn't exist[/code:1:d6658a2627]
Link naar reactie
De kans is groot dat je query niet helemaal juist is. Schrijf de query die je uitvoert eens naar het scherm en kijk wat er fout is, of post 'm hier zodat wij kunnen kijken. bijv. [code:1:b33f45892f] // hier stellen we de query samen $sql = "select foo from bar where name = '" . $the_name . "'"; // hier voeren we de query normaalgesproken uit, maar nu commenten we deze even //$result = mysql_query($sql); // en in plaats daarvan schrijven we de query naar het scherm // zodat we deze kunnen controleren echo $sql; [/code:1:b33f45892f]
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...