Ga naar inhoud

Pear???


Aanbevolen berichten

In mijn queste naar Sessions (dankje wel Vic!!) kom ik vanalles tegen op hotscripts en noem maar op! waar ik weer tegenaan wandel 8) is Pear. Nadat ik een script had gedownload op hotscripts had ik dit nodig. het PEAR DB::CLASS ikke naar pear.php.net en downloaden... nou en toen begon het ge :evil: , ik krijg het niet aan de praat! De foutmelding blijft : [color=blue:96b80c45ec]Failed opening required 'DB.php' (include_path='.;c:\php4\pear')[/color:96b80c45ec] Dit terwijl ik alle include-path in de php.ini heb aangepast! en mijn php staat niet eens in c:\php4 maar in c:\php!!!! Nu is mijn vraag 2-ledig.. a) wat doe ik fout? b) heb ik dit wel nodig voor een loginscript met sessions? ik wil alleen maar een catalogus maken met shopmogelijkheden waarbij mensen geregistreerd moeten zijn om te kunnen bestellen.
Link naar reactie
Vraag a: zie http://vic.vdsworld.com/dump/go-pear-bundle.zip :) Ik heb je eventjes alle scripts die standaard bij php worden geleverd gezipt. Je zult wel eventjes die .rar bestanden moeten afzoeken naar het goede script, maar ik kwam er die db.php al in tegen. De geunzipte bestanden moet je of in je standaard include-map zetten (maar dat pakt ie bij jou dus niet blijkbaar), of in de map waarin je het script wat je uitvoert zetten. Vraag b: het lijkt me onwaarschijnlijk dat je dat allemaal nodig hebt om een login scriptje in elkaar te kunnen zetten ;) de basis heb ik je al in de scriptjes gegeven eigenlijk. Groetjes en success, Vic
Link naar reactie
ik lees me suf hier.. maar komt helemaal goed! ik zit nu te lezen hoe ik het kan voorkomen dat de boel in elkaar stort als men geen cookies kan lezen... dit valt nog niet mee.. en dan heb je ook nog eens te maken met een goed login script..... ik lees vanalles over md5 enzo.. (of wil ik te veel) hahahaha :lol: ik moet en zal het weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...