Ga naar inhoud

[PHP] Variable leeg bij form?


Aanbevolen berichten

Best mensen, Ik ben bezig met een bestelformulier voor het hostingbedrijf van Jochem en mij. Alleen een ding lukt er niet. Het is de bedoeling dat de klant d.m.v. een radiobutton kiest of hij een domein wil of niet (dan krijgt hij een subdomein, xxx.openhost.nl). De keuze wordt verwerkt in de email voor ons. Als er voor domeinnaam wordt gekozen, dan wordt het domein+tld opgeslagen in $domeinnaam Bij subdomein wordt er in $domeinnaam de naamkeuze + ".openhost.nl" opgeslagen in $domeinnaam. Een greep uit het formpje: (beetje rommelig door opmaak) [code:1:976836825d] <label> <input type="radio" name="domeinkeuze" value="keuze_domeinnaam"> Domeinnaam</label> </span></td> <td width="55%"><span class="style3"> <input name="domnaam" type="text" id="domnaam3" size="15"> . <select name="tld" id="select2"> <option value="NL">NL</option> <option value="NET">NET</option> <option value="COM">COM</option> <option value="ORG">ORG</option> <option value="INFO">INFO</option> <option value="CC">CC</option> <option value="WS">WS</option> <option value="US">US</option> </select> <a href="whois.php" target="_blank">Check!</a></span></td> </tr> <tr> <td><span class="style3"> <input type="radio" name="domeinkeuze" value="keuze_subdomeinnaam"> OpenHost.nl subdomein</span></td> <td><span class="style3"> <input name="subdomnaam" type="text" id="subdomnaam3" size="15"> .OpenHost.NL </span></td> [/code:1:976836825d] En het PHP stukkie: [code:1:976836825d] if($_POST['domeinkeuze'] == 'keuze_domnaam'){ //het domeinnaam $domeinnaam = $client['domnaam'] . "." . $client['tld'] ; } if($_POST['domeinkeuze'] == 'keuze_subdomnaan') { $domeinnaam = $subdomnaam . '.OpenHost.nl'; }; [/code:1:976836825d] Het probleem is dat $domeinnaam steeds leeg is Heeft iemand een oplossing? Thnx, Alexander (& Jochem)
Link naar reactie
[quote:62c1d88a76="Bill Gates"]Ik zie allerlei POST variabelen die je met $client[....] uit probeert te lezen, dat zal niet werken... [code:1:62c1d88a76]$domeinnaam = $_POST['domnaam'] . "." . $_POST['tld'];[/code:1:62c1d88a76][/quote:62c1d88a76] Het werkt niet, en het ligt niet aan domnaam en tld die kan ik gewoon uitlezen.. wat nu..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...