Ga naar inhoud

DreamweaverMX2004 installeren voor apache en PHP


Aanbevolen berichten

Ik krijg DW nog niet goed ingesteld om vanuit dw direkt in de browser(IE) m'n script te testen. Direkt via de browser en localhost/test.php lukt het wel. Kan iemand me vertellen hoe ik moet omgaan met instellingen in DW als: remotefolder localfolder tijdelijke bestanden enzo. Oftewel wat zijn de installatiestappen voor mij. Natuurlijk heb ik wel wat wizards doorlopen maar kennelijk heb ik toch iets verkeerd ingesteld, want als ik preview(F12) doe dan wordt mijn test.php weer geopend in DW. De phpparser wordt kennelijk niet actief. Tkz
Link naar reactie
Ik heb eens geprobeerd, en toen ik de volgende keuzes had gemaakt werkte het al: 1) Naam invullen voor je site 2) Bij 'How do you want to work with your files during development' kiezen voor 'Edit and test locally', en dan het goede pad van je php bestanden 3) Bij 'What url would you use to browse to the root of your site' 'http://localhost/' invullen 4) Bij 'When you are done editing a file, blablabla' kiezen voor No Groetjes, Vic
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...