Ga naar inhoud

sam 2 broadcaster


Aanbevolen berichten

ik heb het programma sam 2 brodcaster en daar in kan je ook een website maaken die is kant en klaar maar er zit ook een pagina bij zodat mensen die de website bedoeken kunnen zien welke nummers er gedraait zijn en welke er aan komen. dat moet dan automatisch worden aan gepast op internet. maar nou heb ik alles goed ingestelt maar nou werkt het niet wie kan mij er mee helpen??
Link naar reactie
[quote:7e1707d78a="matthijsvdr"]kijk is naar mijn eerste bericht daar staat alles in[/quote:7e1707d78a] [quote:7e1707d78a="matthijsvdr"] maar nou heb ik alles goed ingestelt maar nou werkt het niet[/quote:7e1707d78a] Kortom, ik geef je nog een keer de kans om je vraag te verduidelijken; wat werkt er niet? Wanneer niet? Waar gaat het fout? t.
Link naar reactie
1 je moet kunnen zorgen dat mense kunnen zien welke nummers er gedraait zijn maar dat moet natuurlijk bijgewerkt worden. 2 dat moet allemaal automatisch kunnen zodat je zelf niks hoeft te doen. 3 maar dat werkt nou net niet. 4 http://home.hetnet.nl/~ttam dat is de site waarmee het aleemaal moet gebeuren zo goed?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...