Ga naar inhoud

Gallery


Aanbevolen berichten

Ik zou graag Gallery draaien als fotoboek op me website. Nu heeft dat een foto editor nodig. Dat kan ImageMagick of NetPBM wezen. Heeft iemand ervaring met een van deze? ImageMagick schijnt wat sneller te zijn dan NetPBM. En hoe kan ik het dan instaleren? Ik probeer nu ImageMagick maar kom er niet echt... Timo
Link naar reactie
Dit komt me bekend voor, ik gebruik [url=http://coppermine.sourceforge.net/]Coppermine[/url]. Hier moest je zoiets ook instellen bij het installeren. Het ene progje moest je dacht ik echt installeren, de ander niet. Dus misschien als je NetPBM kiest je gewoon verder kan met de installatie. Volgens mij merk je verder (vrijwel) geen verschil.
Link naar reactie
Ik heb het nu draaien met NetPBM. ImageMagic lukte me niet. Door NetPBM direct in de public folder te doen werkt het wel. Ik probeer nu alleen foto's toe te voegen via URL en dat wil niet. Als ik een hele map opgeef pakt hij deze niet. Waarschijnlijk omdat je de iles neit uit kan lezen als je naar de map gaat. Je krijgt een forbidden. Volgens Direct Admin zou een map met chmod 755 wel gewoon bekeken kunnen worden. Weet iemand een oplossing om het toch via URL toe te voegen? Timo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...