anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Ik zou graag Gallery draaien als fotoboek op me website. Nu heeft dat een foto editor nodig. Dat kan ImageMagick of NetPBM wezen. Heeft iemand ervaring met een van deze? ImageMagick schijnt wat sneller te zijn dan NetPBM. En hoe kan ik het dan instaleren? Ik probeer nu ImageMagick maar kom er niet echt... Timo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Dit komt me bekend voor, ik gebruik [url=http://coppermine.sourceforge.net/]Coppermine[/url]. Hier moest je zoiets ook instellen bij het installeren. Het ene progje moest je dacht ik echt installeren, de ander niet. Dus misschien als je NetPBM kiest je gewoon verder kan met de installatie. Volgens mij merk je verder (vrijwel) geen verschil. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2004 Nu heb ik ook al zitten klooien met NetPBM maar dit wou ook niet. Ik heb netjes de map van netPBM in de gallery map gezet en aangegeven dat het daar staat dmv /home/[site]/domains/[site].nl/public_html/gallery/netpbm maar ook nu krijg in de fout dat hij de foto niet kan resizen :S Timo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 juni 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 juni 2004 Ik heb het nu draaien met NetPBM. ImageMagic lukte me niet. Door NetPBM direct in de public folder te doen werkt het wel. Ik probeer nu alleen foto's toe te voegen via URL en dat wil niet. Als ik een hele map opgeef pakt hij deze niet. Waarschijnlijk omdat je de iles neit uit kan lezen als je naar de map gaat. Je krijgt een forbidden. Volgens Direct Admin zou een map met chmod 755 wel gewoon bekeken kunnen worden. Weet iemand een oplossing om het toch via URL toe te voegen? Timo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen