Ga naar inhoud

Ban Script [PHP]


Aanbevolen berichten

Hoe kan ik makkelijk een Ban Script schrijven voor mijn site? Zoiets? , ma weet niet of het goed is :S , ben nog een beginner 8) [code:1:e7f797716e]<?php $banned_ip = array(); $banned_ip[] = 'hetipvandegenedieikwilbannen'; $banned_ip[] = 'IP.IP.IP.IP'; $banned_ip[] = '___E_T_C___'; foreach($banned_ip as $banned) { $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if($ip == $banned){ echo "Je bent gebanned. Neem contact op met Duke."; exit(); } } ?>[/code:1:e7f797716e][/code]
Link naar reactie
dit zou moeten werken, en gebruik die() ipv echo() + exit() ;) [code:1:ff0f9c97a4]<?php $banned_ip = array('ip1','ip2'); foreach($banned_ip as $banned) { $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; if($ip == $banned){ die("Je bent gebanned. Neem contact op met Duke."); } } ?>[/code:1:ff0f9c97a4] dat zou moeten werken.. zo uit mijn hoofd :) en gerben: kan je met .htacces [url=http://home.hccnet.nl/orion.boot/ban.jpg]zulke[/url] mooien dingen krijgen [size=9:ff0f9c97a4][offtopic]en nee, ik had me daar niet misdragen, was een test of een mod zichzelf ook kon bannen.. ja dus :+[/offtopic][/size:ff0f9c97a4]
Link naar reactie
[quote:6725e5fc8c="webspider"]en gerben: kan je met .htacces [url=http://home.hccnet.nl/orion.boot/ban.jpg]zulke[/url] mooien dingen krijgen [size=9:6725e5fc8c][offtopic]en nee, ik had me daar niet misdragen, was een test of een mod zichzelf ook kon bannen.. ja dus :+[/offtopic][/size:6725e5fc8c][/quote:6725e5fc8c] Waarom niet. De fileserver geeft geen een 403 af. De doorsturen naar een andere map waar iedereen toegang toe heeft. En daar die error doc in plaatsen :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...