Ga naar inhoud

gebruikt webmin mysql?


Aanbevolen berichten

Na het rebooten kan ik webmin niet meer gebruiken. Ik kan er in mijn browser geen contact leggen. Ook doe mysql het ineens niet meer. Zou dit te maken hebben met het feit dat ik de config van myadmin heb aangepast? Deze heb ik net geinstalleerd namelijk. Volgens mij warrig verhaal, maar in het kort: oude situatie wel mysql en webmin nieuwe situatie phpmyadmin willen installeren, na reboot krijg ik de bekende "#1045 - Access denied for user:"-error. Ik heb niks met mysql gedaan, alleen de config van phpmyadmin aangepast. moet ik nu het wachtwoord van mysql resetten? Maar dat zou toch niks met webmin te maken moeten hebben?
Link naar reactie
Het probleem is opgelost. Ik had bij mysql nog geen wachtwoord voor de root ingevoerd. Phpmyadmin deed het toen weer, maar nog geen webmin. Na het opnieuw installeren ineens weer wel. :-? Van webmin weet ik nog steeds niet waar het probleem vandaan kwam, maar alles werkt nu, dus image maken en goed bewaren :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...