Ga naar inhoud

[vb.net/javascript]


Aanbevolen berichten

Hoi, ik zit met een probleempje: ik ben een portal aan het maken waarin ik het CMS open middels een linkbutton. In de eventhandler van de button laat ik middels javascript het CMS in een ander venster openen. Dit gaat goed. Nu moet ik als er op de linkbutton log out wordt geklikt hetzelfde venster sluiten. Ik heb gekeken naar javascript om dit op te lossen maar voor zover ik zie gaat dit alleen via een html button of een hyperlink. Dit is helaas geen oplossing voor me. Ik heb al een aantal alternatieven geprobeerd: [code:1:3ae1099569] Response.Write("<script type=""text/javascript"">javascript:setTimeout('window.close()');</script>") Response.Write("<script type=""text/javascript"">javascript:window.close();</script>") [/code:1:3ae1099569] maar dit wil niet werken. Weet iemand of het mogelijk (en zo ja hoe) om middels de event handling van een .net linkbutton icm javascript (of mss dat het ook alleen met vb.net kan) een browser venster te sluiten. alvast bedankt!! grtz
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...