Ga naar inhoud

roll down submenu's


Aanbevolen berichten

Op mijn site www.schaatsenmuseum.nl maak ik gebruik van submenu's die als pagina in een frame worden geopend. Ik ben bezig met het omzetten van de site naar een frameloos geheel. Het zou dan wel handig/mooi zijn als de submenu's worden uitgerold onder de hoofdbutton. Maar ik heb geen idee hoe dat moet. Kan iemand mij op weg helpen? Bestaat daar b.v. een scriptje voor dat ik ergens kan kopiëren?
Link naar reactie
Er zijn 100derden JavaScripts voor allerl menu soorten, 1 google sessie en je hebt er zo 1 gevonden. een andere optie is om een CSS menu te maken dus zonder JS, hoe je dat doet vind je in een andere thread die een mooie link geeft naar dit onderwerp. (weet zo niet meer welke maar de zoekfunctie doet wonderen)
Link naar reactie
[quote:68863a5c1e=".:ToBee:."]Er zijn 100derden JavaScripts voor allerl menu soorten, 1 google sessie en je hebt er zo 1 gevonden. een andere optie is om een CSS menu te maken dus zonder JS, hoe je dat doet vind je in een andere thread die een mooie link geeft naar dit onderwerp. (weet zo niet meer welke maar de zoekfunctie doet wonderen)[/quote:68863a5c1e]Je hebt altijd wel een beetje js nodig om IE te laten werken. :) Maar het is altijd beter om de css variant nemen, zodat je menu toch werkt zonder javascript.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...