Ga naar inhoud

phpBB Forum


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het hier pas geleden ook al een keertje in de groep gegooid... maar toen wisten jullie nog geen echte raad... Daarom probeer ik het nog een keertje 8) Ik heb al een geruime tijd een forum draaien... alleen pas geleden heb ik er wat mee lopen experimenteren, en sinds dien geeft ie na haast iedere post een INTERNAL SERVER ERROR. Dus dit verschijnt nadat ik bijvoorbeeld iets post... Hij heeft het berichtje dan wel gepost... alleen je krijgt dus zo'n irritante melding waarna je 3x op vorige moet drukken voordat je je weer terug bent in de Index, en vervolgens weer op je topic kan klikken om je post te zien... Jullie begrijpen dat dit zwaar irritant is, en dat ik hier graag vanaf wil... Als ik tijdens zo'n INTERNAL SERVER ERROR in de adresbalk kijk, zie ik dat hij daar blijft hangen, lijkt het haast wel, op het bestandje "posting.php". Is het misschien zo dat ik daar iets mee moet doen? Ikzelf heb begin deze maand in een lege database (lycos) mn backup over weten te zetten in mn huidige database (de tabbellen 1 voor 1 overkopieren en zo importeren in mn huidige database... Er zat dus een schoon forum op mn webspace.. dus na dat overkopieren zat dat forum dus ineens weer vol met de posts en de juiste instellingen van mijn vorige forum.... 't Lijkt mij dus dat er met het "posting.php" bestandje niets mis is..... Ook zie ik de laatste tijd veel dat na op de knop Submit te hebben gedrukt (van posten) dat er ineens staat "kan de pagina niet vinden" en in de adresbalk eindigd het dan op "/viewforum.php?f=3" Ook in dit geval is het berichtje gewoon gepost alleen ook deze melding is zeer vervelend.. Wie o wie kan mij helpen? Alvast bedankt Richard
Link naar reactie
Ik moest juist nu alles handmatig over zetten omdat hij de backupfile niet wou/kon openen als ik m wilde backuppen... http://members.lycos.nl/filmcornerforum/ (www.filmcornerforum.tk eigenlijk) Dat is dus gelijk de Gebruikersnaam... Die backup maakte ik ook inderdaad iedere week... alleen hij weigerd gewoon om ze terug te zetten.. daarom moest ik alle tabellen etc handmatig uit die backup kopieren, en dan plakken in de Database Toevoeg Wizard van Lycos... Ben een halve dag bezig geweest.. maar uiteindelijk leek het te werken.. Niet echt dus, want het lijkt erop dat nu die error terug gekomen is, en hij zijn 'vriendje' (de pagina kan niet weergegeven worden) meegenomen heeft :cry: grtz, Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...