Ga naar inhoud

PHPnuke 7.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer nu al 2 dagen om een PHPNuke 7.0 online te zetten op een Lycos server. Als ik dan alle bestanden kopieer naar de server, en dan via internet ecplorer naar dat adres ga dan krijg ik deze melding: [b:ccaaeca81b]Fatal error: Call to undefined function: message_die() in /data/members/free/tripod/nl/l/e/u/leukepc/htdocs/db/db.php on line 88[/b:ccaaeca81b] Ik heb deze versie gewoon gedownload op http://www.phpnuke.org . Ik heb dit nu al op 3 verschillende server geporbeerd die PHP en MySQL ondersteunen. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt voor de reacties :)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:33ba4d4d99="Jelle_GameFreak"]Hey, Je moet wel een betaalde account hebben gok ik, want de meeste servers onderseunen geen eens [b:33ba4d4d99]PHPNuke[/b:33ba4d4d99]... :-? Als een server PHP ondersteund, hoeft PHP Nuke niet meteen goed te werken... [i:33ba4d4d99]Tip: er zijn speciale PHP Nuke servers...[/i:33ba4d4d99] Ik zou het anders niet weten, en neem aan dat dit het niet is, maar tog ff belangrijk om te weten... :lol: =Jelle= :wink: :lol:[/quote:33ba4d4d99] BS dat gaat over MySQL. php nuke is idd lastig. Je moet op 1 of ander manier eerst zelf de config instellen, dat gaat niet grafisch zoals in phpbb. Op support hoef je ook niet te rekenen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...