Ga naar inhoud

PHP schrijven


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:1024190cf2="FTPserver"][quote:1024190cf2="teacher"]Ehm.. als je een complete beginner bent is dat iss moeilijk ja, want jw zal toch echt eerst de php syntax moeten leren. Lees tutorials en koop een boek :) t.[/quote:1024190cf2] Zijn die tutorials niet te vinden op het internet? Heb namelijk geen zin om een boek te aan kopen 8)[/quote:1024190cf2]En een beetje kennis van HTML kan ook geen kwaad. btw ooit van google gehoord?
Link naar reactie
[quote:ab9a0249bb="FTPserver"]Hallo, Ik zou graag een PHP pagina willen gaan schrijven, maar war heb je er eigenlijk allemaal voor nodig? Ik heb gehoord dat je daar programma's voor hebt. Ik wil die ook graag gaan gebruiken. Alvast bedankt voor alle reacties :)[/quote:ab9a0249bb] Net als met HTML, Kladblok is voldoende. Maar als je de pagina's wilt testen, heb je ergens een webserver met php ondersteuning nodig. Als je dat niet hebt, gebruik dan bijv. Apache om zelf een webserver te installeren. Aangezien een pakket makkelijker is, advieseer ik je om dit programma te installeren. Dan heb je een webserver, PHP en alvast een database. www.apachefriends.org Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...