Ga naar inhoud

[php] Include("page.php") veranderen ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb een probleem als volgt: Eerst had ik eenn IFRAME op my site, maar nu gebruik ik [code:1:c1fea9af29]<? if (empty($_GET[pagina])) { include ("nieuws.php"); } elseif (file_exists("$_GET[pagina].php")) { include ("$_GET[pagina].php"); } else{ include ("404.php"); } ?>[/code:1:c1fea9af29].Werkt allemaal heel goed, maarnu wil ik dat wanneer ik op een link klik, een nieuws.php verandert in (bijvoorbeeld:) ebooks.php. Maar ik krijg het niet werkend :cry: Can anyone help me ? Thanx
Link naar reactie
Thanx. Ik heb inmiddels dit: [code:1:d31c308234] <? if (empty($_GET[pagina])) { include ("nieuws.php"); } if ($_GET['page'] == 'nieuws'){ $page="nieuws.php"; } if ($_GET['page'] == 'contact'){ $page="contact.php"; } //EN ZO DOOR if (file_exists($page)){ include $page; } else{ include"404.php"; } ?> [/code:1:d31c308234] Maar dat werkt niet helemaal (zie www.freeprogramming.net). Als je op Contact klikt, komt die niet OVER nieuws maar eronder :cry:. Hoe zorg ik dat het eronder komt ? Ik dacht iets met ELSE en/of ELSEIF, maar wat precies. BTW ik ben nog een newbee met php, so handle me gently :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...