Ga naar inhoud

Javacsript probleem (eigenschap niet ondersteund.....)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een javascript gemaakt met arrays, op 9 van de 10 pc's werkt dit goed, alleen bij een enkele ontstaat er een foutmelding. NL: Deze eigenschap wordt niet ondersteund of methode wordt niet ondersteund door dit object. Als ik kijk de regel waar de fout ontstaat dan staat daar: myArr.pop() Wordt het pop() event misschien niet ondersteund door alle versie van Java? Wat kan ik dan beter gebruiken? Alvast bedankt... Groeten
Link naar reactie
Hij staat er gewoon bij hoor: http://www.dithered.com/javascript/array/array.txt [code:1:ca992df5ad] function isUndefined(property) { return (typeof property == 'undefined'); } // Array.pop() - Remove the last element of an array and return it if (isUndefined(Array.prototype.pop) == true) { Array.prototype.pop = function() { var lastItem = null; if ( this.length > 0 ) { lastItem = this[this.length - 1]; this.length--; } return lastItem; }; } [/code:1:ca992df5ad] Kopieer dit en zet het voor al je andere js-code.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...