Ga naar inhoud

Uitval van PC tijdens gamen?


DannyKoe

Aanbevolen berichten

Vorige week een nieuwe videokaart aangeschaft. Tijdens het gamen en dan op het moment ik iets op wil gaan slaan dan valt het beeld weg en moet ik de pc met de reset knop opnieuw opstarten. Gebruik de nieuwste drivers die ook geschikt zijn voor de vorige videokaart. Temperatuurprobleem lijkt mij ook niet. De ASUS GPU monitor geeft aan 69 graden. Nieuwe videokaart ook al gehad want ik had het aan de winkel uitgelegd kreeg direct een nieuwe kaart mee maar het probleem bleef.
Link naar reactie
Het interne geheugen capaciteit, is denk ik, niet groot genoeg, blijkbaar komt de pc nog (net wat)) geheugen ruimte te kort, om extra handelingen/commando's te kunnen uitvoeren . Voor zware games is 4 GB misschien net genoeg, Maar met 8 GB zou je aardig op weg kunnen, pin jezelf niet te veel vast aan de maximum systeemeisen van een game, bijvoorbeeld 4 GB wat geheugen betreft, zorg dan dat je nog extra GB's overhoud, bijvoorbeeld 8 GB, hoe meer (extra) intern geheugen ruimte een pc heeft, des te meer multi-task capaciteit de (game) pc dan over heeft. Komt een (game) pc intern geheugen te kort, dan loopt hij vast, of valt helemaal uit.....dat verschilt per merk/type (game) pc.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...