Ga naar inhoud

IE 6 SP1 Not Java capable?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Na een bezoek aan Windows update (als dat er tenminste mee te maken kan hebben..?) heb ik bij het browsen last van de volgende melding: "Your browser is ignoring the <APPLET> tag! Not much point in being here. Get a Java capabable browser." Ik kan me niet voorstellen, dat IE 6 SP1 geen Java ondersteunt, dus er zal waarschijnlijk een bepaalde instelling zijn "verscherpt". alleen waar? Bijvoorbaat dank voor het meedenken...
Link naar reactie
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;305830&Product=ie600 of http://support.microsoft.com/search/default.aspx?InCC_hdn=true&Catalog=LCID%3D1033%26CDID%3DEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3DON&withinResults=&QuerySource=gASr_Query&Product=ie600&Queryc=java&Query=java&KeywordType=ALL&maxResults=25&Titles=false&numDays=&InCC=on
Link naar reactie
Bedankt voor deze tip, echter de optie om de Java permissions binnen de Microsoft VM te dis- of te enablen is niet (meer) aanwezig als mogelijkheid bij mijn security settings..Ik heb dit net gecontroleerd op een andere PC waar deze optie wel te vinden is. Ik vrees dat de patch zijn werk erg grondig heeft gedaan..:-(. Ik hou me aanbevolen voor andere adviezen....
Link naar reactie
Hallo, Wel, het probleem, is verholpen. De oorzaak was het ontbreken van de MS Virtual Machine, die niet meer door Microsoft wordt meegeleverd met Windows. Ik heb inmiddels de software gevonden bij Sun, geïnstalleerd en de Java scripts werken nu weer. Ten onrechte een verdachtmaking aan de patches, maar toch een gebruiksonvriendelijke benadering van Microsoft, die wel een iets duidelijkere foutmelding had kunnen verzinnen...
Link naar reactie
[quote:16a9754fce="apeka"]De oorzaak was het ontbreken van de MS Virtual Machine, die niet meer door Microsoft wordt meegeleverd met Windows.[/quote:16a9754fce]Deze wordt samen met IE geïnstaleerd, maar waarschijnlijk heb je zonder Java geupdate (of je hebt Java uitgeschakeld in IE). [quote:16a9754fce="apeka"]..maar toch een gebruiksonvriendelijke benadering van Microsoft, die wel een iets duidelijkere foutmelding had kunnen verzinnen...[/quote:16a9754fce]Ehhh... [quote:16a9754fce="apeka"]...heb ik bij het browsen last van de volgende melding: "Your browser is ignoring the <APPLET> tag! Not much point in being here. Get a Java capabable browser."[/quote:16a9754fce]Lijkt mij toch duidelijk genoeg???
Link naar reactie
[quote:0480571034="Remytje"][quote:0480571034="apeka"]De oorzaak was het ontbreken van de MS Virtual Machine, die niet meer door Microsoft wordt meegeleverd met Windows.[/quote:0480571034]Deze wordt samen met IE geïnstaleerd, maar waarschijnlijk heb je zonder Java geupdate (of je hebt Java uitgeschakeld in IE). [/quote:0480571034] in Windows xp wordt Java virtual machine standaard [b:0480571034]niet[/b:0480571034] meer meegeleverd, deze zul moeten installeren m.b.v. de installer op de sun site. zoals apeka al zei..
Link naar reactie
[quote="Remytje"] [quote:9a825cc63d="apeka"]...heb ik bij het browsen last van de volgende melding: "Your browser is ignoring the <APPLET> tag! Not much point in being here. Get a Java capabable browser."[/quote:9a825cc63d] Jammer dat het een waarschuwing van de website betref, en niet de browser. Ook is het een hele brakke melding, want 1) hij is agressief. 2) geeft foutieve informatie. (je moet een VM downloaden, niet gelijk een hele andere browser nemen) 3) er geen link staat waar je de despbetreffende plugin kan downloaden. Ik weet niet wie die website heeft gemaakt, maar hij/zij mag wel eens naar een cursusje "sociaal en jij" toe. Hebben wij allemaal profijt van.
Link naar reactie
[quote:20bd1aa5a2="The game"]in Windows xp wordt Java virtual machine standaard [b:20bd1aa5a2]niet[/b:20bd1aa5a2] meer meegeleverd, deze zul moeten installeren m.b.v. de installer op de sun site. zoals apeka al zei..[/quote:20bd1aa5a2]Ik ging van hun eigen VM uit, maar nu ik het een en ander heb nagelezen, blijkt dat bij SP1 ook deze niet meer geleverd wordt. Dus inderdaad van sun downloaden. -Rémy
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...