Ga naar inhoud

JAVA amplets starten niet vanaf Homepage wel vanaf HD


Aanbevolen berichten

Ik zoek al langere tijd een oplossing wat er aan gehand kan zijn met het weergeven van JAVA amplets. Maak ik een homepage met java amplets en ik bekijk deze vooraf met IE vanaf de HD werkt alles naar behoren. De site wordt 'geuploaded' naar de provider en wat blijkt: IE geeft de JAVAamplets niet weer :oops: . Kort omschrijving: 'Off' line met IE wel JAVA 'On' Line met IE geen JAVA Wat kan hier het proleem van zijn. Oh. Ik gebruik NIS 2004. Wanneer deze uitstaat blijft het probleem. :cry:
Link naar reactie
het uploaden van de site gebruik ik TotalCommander FTP voor. Lijkt mij dus geen probleem. FTP van HD naar HetNet. Zal eens zoeken waarom het path niet goed zou kunnen zijn. Immers met TotalCommander FTP links(hd) & rechts(site) gelijk gemaakt Oh gevonden :oops: Inderdaad blijkt je gelijk te hebben. De .....class ontbrak in de root. :oops: STOM lang naar gezocht en steeds hierover heen gekeken. Ik vertrouwde te veel op de software synchroniseren dir's. :o BEDANKT dat je mijn ogen geopend hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...