Ga naar inhoud

[htacces (?)] text naar plaatje omzetten


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb op verschillende fora gezien dat mensen stats van een site, of iets dergelijks (bij shoutcast fora hebben veel mensen stats van radio station in hun sig staan). Deze stats zijn dan een plaatje. Als ik dan een mailtje stuur naar diegene die dat hebben, vertellen ze dat ze het allemaal van iemand anders hebben of van een site hebben die ze kwijt zijn. Veel weten zelf niet meer hoe het moet dus, best iritant. Nu vertelde één iemand dat zoiets met htaccess oa te maken heeft (weet alleen dat je dat kan gebruiken voor opzetten van wachtwoorden, en dan nog weet ik niet hoe dat moet). Heeft dus iemand enig idee of en hoe het mogelijk is om text gegevens in een plaatje te plakken? Jochem
Link naar reactie
Dank jullie wel :). Ik had de hele tijd naar 'convert image to text' gezocht, en werd niet veel wijzer. Met het idee van termin8or werd ik wel een stuk wijzer (wist niet dat php namelijk plaatjes kon maken). Heb een mooie tutorial gevonden die dat uitlegt. Nu hoef ik straks alleen nog uit te zoeken hoe ik gegevens uit een database kan halen. Want het uiteindelijke doel is om in een plaatje te zetten hoeveel mensen er op dit moment op het forum zitten, hoeveel members we hebben, dat soort dingen. Dit wil ik dan in m'n sig zetten (op forums waar je plaatjes in je sig mag ;)). Jochem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...